Wednesday, October 23, 2013

הצילומים הראשונים שלי

 
 
במאי 2013, בנווה צדק, ת"א, התרחשו הצילומים הראשונים שלי, לאתר www.nofarszigeti.com.
 
אז החוויה של צילומים ראשונים, היא חוויה מאוד מרגשת, וכל ההתארגנות לכך קצת מלחיצה, כיוון שצריך למצוא בנות מתאימות ושאני ארצה שהן יצטלמו עבורי, צריך למצוא מאפרת, וצלם שיודע קצת לצלם אופנה, והקושי שהכול יהיה בעלות מינימאלית או ללא עלות כלל, כיוון שאלו עדיין צילומים ראשונים ובתחילת הדרך התקציבים מאוד קטנים. אז למזלי הרב הצלם היה בן של לקוחה שהסכים לצלם עבורי בעלות מינימאלית, והצלם אמר שחייבים מאפרת כיוון שזה מוסיף המון, אז חברה טובה שלי היא מאפרת וגם היא הסכימה להצטלם לצילומים. מה שהיה חסר זאת דוגמנית, ועלה לי לראש רעיון, חברה טובה שרק עשתה עלייה לישראל עם תווי פנים מאוד מתאימות ופרופורציות טובות בגוף, והיא מייד הסכימה להצטרף לפרויקט. הקושי היה לתאם בין כולם, ולבסוף זה הסתדר, היה יום תאריך ולוח זמנים מסודר, שאני אחראית עליו, אך באותו היום של הצילומים חברתי הדוגמנית בארבע לפנות בוקר ביטלה, וקצת מפה קשה לבטל הכול שבצהריים הצילומים צריכים להתרחש. למרות כל המחשבות היתרות אם כן להצטלם בעצמי או לא להצטלם בעצמי לאתר שאני מנהלת אותו, ואיך זה יראה כלפי חוץ, החלטתי למחוק את כל המחשבות ולהתעלם ממה יגידו, ודווקא כן להיות שותפה במאה אחוז לפרויקט שאני יוצרת.
 
אז לאחר כל הבלאגן מצאנו מיקומים טובים, ודווקא היה ממש כיף להצטלם עם בגדים שאני בוחרת, ולעשות סטיילינג לחברה שלי, וההרגשה הנפלאה שבסוף הכול מסתדר כפי שהיה צריך להיות, היא הרגשה מדהימה, ולעסוק במה שעושים בלב שלם של אהבה כלפי המוצר הסופי, זה משהו שאין לתאר במילים, וכמובן שהאמונה שמה שצריך לקרות קורה. אז אני כבר מחכה לפעם הבאה…
 
 

No comments:

Post a Comment