Monday, October 28, 2013

צילומי חורף 2014

 
 
 
 
בפעם הראשונה, הפקנו צילומים בסטודיו מקצועי, ולא עשינו צילומי חוץ.
 
כאשר הגענו לסטודיו עם כל הציוד שכלל את פרטי הקולקציה של NOFAR SZIGETI, בובת המדידות, וכל האביזרים הנלווים שלי ושל הדוגמנית להשלמת מראה מושלם, כל העוזרים החלו לפרוק את קולקציית הבגדים ולהכינם לצילומים, בי ובדוגמנית טיפלו מאפרת ומעצבת שיער, ובתום ההכנות הגדולות החלו הצילומים.
 
תחילת הצילומים היו מרגשים ומלחיצים כאחד, כל תמונה שצולמה, הוצגה על מסך גדול, וכל פריט לבוש הצטלם בכל הפוזות האפשריות.
 
אני רק יכולה לספר שלעבוד למען ההפקה הזאת, זה משהו מרגש ומיוחד, חוויתי ובלתי נשכח.
 
לפני הצילומים עצמם, על כל פריט ופריט חשבנו באיזה שילובים הוא יהיה הכי מושלם, איזה אקססוריז ואילו נעליים יתאימו ביותר למראה שלם ומושלם. כאשר הכינו לי את הקולקציה בסטודיו עבור הצילומים, לאחר גיהוץ, הכל התבלגן ולא היה מסודר בסדר הנכון, אבל לאחר כמה זמן, כשרמת הלחץ והריגוש ירדה מעט, אך לא נעלמה, הכל זרם כמו שצריך.
 
לאחר שסיימנו את צילומי הדוגמנות, ישר עברנו בשיא המהירות לצילום הדגמים על בובת המדידות.
 
ולסיום היה פשוט מדהים… מדהים וכיף לעשות את מה שאני אוהבת ואני רק יכולה לאחל לכולם לעסוק ולחיות את מה שאתם אוהבים לעשות.
 
באהבה נופר סיגטי XOXO

No comments:

Post a Comment