Monday, January 13, 2014

הדרך אל האושר


הדרך אל  אושר היא אכן מסתורית ומפותלת.

כשייצאתי למסע שבו בחרתי, או נבחרתי אליו, והוא לעסוק במה שאני אוהבת, ולחיות את מה שאני אוהבת, לחלוטין איבדתי בדרך הרבה דברים, איבדתי חברים טובים, איבדתי יחסים טובים עם קרובים לי, ושלא נדבר על הכסף, האנרגיה והזמן הרב שהשקעתי במסע שלי...

אבל כל זה בכלל לא משתווה למה שהרווחתי עבורי ורק עבורי, את האושר שלי, את האושר אי אפשר לקנות בשום כסף שבעולם, האנשים שסובבים אותנו לא אחראים על האושר הפנימי שלנו, ואינם יכולים לקבוע עבורנו מה טוב לנו ומה לא טוב לנו. אנחנו אלו שאחראים על האושר הפנימי שלנו, וזה לא חשוב מה נאבד בדרך הזו, שנקבעה עבורנו, או בחרנו אותה, לא חשוב כמה כואב וקשה זה להמשיך בדרך הזו, בסוף מרוויחים הרבה יותר, סיפוק ענק, וחיוך גדול שעוזר לקום בבוקר. חברים וסביבה חדשה תהיה לנו שהאושר האמיתי באמת יגיע אלינו, וכסף יבוא כשעושים משהו כאשר אנחנו שלמים עם עצמנו.

בטח לא פעם ולא פעמיים, אנשים קרובים אליכם או חברים טובים, ניסו להסית אתכם מהמסלול שלכם, בציון העובדות שאתם טובים בכל כך הרבה דברים אחרים, אז למה שלא תעשו דברים אחרים, לטענתם יהיה לכם יותר טוב ויותר כסף, אבל האמת האמיתית היא, שאנשים אלו מפחדים מהימצאותכם במסלול שלכם, שאולי תגיעו רחקו מהם, ואולי באמת תמצאו את האושר שלכם.

אז הפתרון היחיד הוא להתרחק מאנשים אלו, להמשיך במסלול שלכם, בדרך שלכם, שאתם עושים מושלם, והיעד הגדול ביותר שהוא האושר, כבר בדרך אליכם.

אל תתייאשו אף פעם, כי האושר כבר כאן, והאושר הפנימי שלכם זה הדבר הכי חשוב לחיים מלאי סיפוק.

XoNS  נופר סיגטי

No comments:

Post a Comment