Monday, October 6, 2014

האמת מאחורי ההצלחה


One day. you will make it happen, just by yourself…

האמת היא שהדרך להצלחה, היא דרך מאוד ארוכה וקשה, וכולם יודעים שצריך הרבה תמיכה, הבנה וגם כמות לא קטנה של אהבה, בשביל לעבור את הדרך הארוכה הזאת.

אבל את הדרך הזאת עושים לבד. צריך הרבה כוחות נפשיים בשביל לעבור את הדרך הזאת לבד, כי האמת שעוברים אותה לבד, בדרך מאבדים הרבה מאוד חברים ומקורבים, כי אנשים לא מסוגלים להתמודד עם זה שאתם משתנים ואתם עולים למעלה, "בדרך לפסגה", קשה להם לספוג את זה שאתם מעליהם, ומה שבטוח זה שהם לא יוכלו לתת לכם את התמיכה שאתם זקוקים לה.

אז לא רק ש"הדרך לפסגה", היא לא קלה, צריך הרבה סבלנות, אז גם בסופו של דבר עושים את הדרך לבד. גם אם יש אנשים שעברו מסע משלהם בחיים ואולי אומרים שהם מבינים אתכם, אף אחד לא מבין אתכם, יודע מה אתם בעצמכם עוברים, חוץ מאתם בעצמכם יודעים עם מה אתם מתמודדים.

האהבה והתמיכה היחידה שמצליחים לקבל זה רק מאמא, כי אמא זו אמא, היא יודעת איזה ילד היא גידלה, ולמה הילד שלה מסוגל, אז עכשיו המסע הוא אתם, למען המטרה שלה נועדתם לחיות ולהגשים, עם המון אהבה מאמא שלכם.

אבל הכי חשוב זה לא להפסיק להילחם, כי יש ימים קשים, שמרוב הדמעות שמציפות את העיניים, אי אפשר לראות כלום ולחשוב בהיגיון. אז יש את היום שלמחרת שקמים עם חיוך על הפנים, בידיעה שלא לחינם קיבלתם את הכישרון והיכולות להתמודד עם הכול, ואתם עוד את המטרה שלכם תשיגו. אתם עוד תוכיחו לכל האנשים מי אתם ולמה אתם מסוגלים, שמהסיבה הכי פשוטה לא יכלו להיות שם שקשה לכם, ולתמוך בכם כשצריך, והסיבה היא הקנאה המיותרת שלהם.

אבל אל חשש כשמתחילים להריח את ניחוחות הפסגה, הכול ישכח, לא לגמרי כי יש שריטות שנחרטו, אבל עדיין אפשר להבין שלא הכול לחינם, ואתם את שלכם עוד תעשו ובגדול!!!

ותאמינו לי הרבה יותר גדול ממה שחשבתם אי פעם.

אז אל תפסיקו להאמין אפילו לרגע, כי יש יד שמכוונת את כל המסע שלכם, ולכל דבר יש סיבה ומטרה.

באהבה נופר סיגטי XONS

No comments:

Post a Comment