Friday, May 23, 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה


לפעמים אנחנו רוצים התחלות חדשות, אבל אנחנו מפחדים כל כך להתנתק ממה שהיה, ולסיים עם מה שהיה, רק מהסיבה שאנחנו לא יודעים מה יהיה בדרך החדשה, ואילו סיטואציות ניתקל בהן, ועם אילו אנשים נפגש בדרך הזו.

זה קשור לכל דבר בחיים, מבחינה עסקית, אישית ואפילו במערכות יחסים.

למשל במערכות יחסים, שכבר נגמרו אנחנו כל כך מפחדים לשכוח אותן ולהמשיך הלאה, כי אנחנו לא יודעים עם איזה בן אדם אנחנו ניפגש, ואילו חוויות נחווה אם לטובה או לרעה.

או למשל בעסקים, יש לפעמים עסקאות כל כך טובות שהיו, ואנחנו רוצים להמשיך לשמור בזיכרון שלנו מחשבות חיוביות, ולא לחוות חוויה לא נעימה עם עסקה פחות טובה, כי אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך, ואנחנו ממשיכים לאחוז במה שהיה במקום להתקדם קדימה. ואפילו בעסקה פחות טובה, אנחנו מפחדים מהשינוי שעלול לקרות, בעקבות הכישלון קטן גדול שעבר עלינו, ואנחנו לא מתקדמים הלאה, במקום להמשיך ליצור ולנוע קדימה.

כל מה שמקשר בכל הסיטואציות, שהרבה יותר קל לנוע במקום הידוע והברור, והרבה יותר קשה ללכת אל ה"לא נודע", אל השינוי שלא מובן אם או לטוב או לא.

אבל שמצליחים לעשות את השינוי, כי לוקחים את האומץ הדרוש, ואפשר לראות את התמונה הכוללת, והראייה שלנו קצת יותר ברורה, אפשר ליהנות מהשינוי הרוחני שחל בנו, מההתבגרות שאנחנו חווים בזמן כל כך קצר, ומה שבטוח שלעתיד נהיה הרבה יותר מחושלים, רגועים וחזקים.

ורק ככה מצליחים להגיע לחיים מאושרים, רגועים ואוהבים.

עם המון אהבה

נופר סיגטי

XONS

No comments:

Post a Comment