Wednesday, March 19, 2014

הבחירה הנכונה



כל החיים שלנו סובבים סביב קבלת ההחלטה הנכונה.

כל כך הרבה אנשים "נלחמים" במי שהם, ב"אני האמיתי" שלהם, במקום לזרום עם מי שהם, ולתת לעצמם, לפנים שלהם, לנפש שלהם להתבטא החוצה. הם, בוחרים לבחור בדרך הקלה כביכול, במה שכולם עושים, כי כולם עושים זאת, אז כנראה זה מוצדק, לפי דעתם, והבחירה של אנשים אלו נובעת גם ברוב המקרים ממה יגידו הסובבים אותם, על האמת האמיתית של מי שהם באמת, וקיים אצלם פחד מסוים להראות לסביבה שלהם את מי שהם באמת.

אצל אותם אנשים שבחרו להיות מי שהם רק לא האמיתיים, עדיין יכולה להיות הצלחה מאוד גדולה, ופרנסה בשפע, אבל עם כל זה שכביכול יש להם הכול- הם לא מאושרים!, כיוון שהם מרגישים שמשהו חסר אצלם, שחסר חלק אחרון לפאזל של החיים שלהם, אבל אם הם היו מבינים שהחלק הזה הוא בעצם כל הפאזל, כלומר כל החיים שלהם, אז הם היו מגיעים לשקט הנפשי שלהם, כיוון שכל החיים שלהם מבוססים על סוג של שקר, הם יכולים לעשות כמויות של כסף, אבל בסוף היום שלהם הם עדיין לא מאושרים, כיוון שהם לא עושים את מה שהנפש שלהם רוצה לעשות, הם לא נותנים לעצמם להיות מי שהם באמת צריכים להיות.

אם הם רק היו אוזרים אומץ ובוחרים בהחלטה הנכונה, והיו עושים את מה שהם באמת צריכים לעשות, אז כל החיים שלהם היו נראים אחרת.

נכון שזה לא קל, וגם אחרי שבוחרים כבר בהחלטה הנכונה, הדרך היא לא קלה, קודם צריך להוכיח כביכול לסביבה שאנחנו באמת בחרנו בהחלטה הנכונה, אבל למי אכפת מה הסביבה חושבת עליכם, תעשו מה שעושה לכם טוב, אם אתם שלמים מבפנים הכול יסתדר, זה לא אומר שלא יהיו קשיים, והרבה דמעות, אבל אתם תהיו בטוחים, שעשיתם את ההחלטה הנכונה, ואני בטוחה שבסוף הכול יסתדר.

רק תבקשו מה שאתם רוצים והיקום ירעיף עליכם טוב, פשוט תעשו את ההחלטה הנכונה, מה ההחלטה הנכונה?, זאת שנותנת לכם את התחושה שהפאזל שלם, שאתם שלווים ורגועים.

באהבה נופר סיגטי

XoNS

No comments:

Post a Comment