Thursday, February 20, 2014

התחלות חדשות


לבחור בדרך חדשה... מצריך הרבה אומץ, כי הבחירה מלווה בהרבה חששות והיסוסים. הדאגה הכי גדולה היא, שברגע שמתחילים בדרך החדשה, איך דרך חזרה, כל מה שהיה קודם צריך להיעלם, ומזה כולם חוששים, לא יודעים מה יהיה בתהליך החדש, אבל הדלת של העבר נסגרת, ואחר כך כבר לא יהיה ניתן לחזור אליה. לפה דרוש הרבה אומץ, לדעת לסמוך רק על עצמכם, לעשות את ההחלטה הנכונה ולהתחיל בדרך החדשה, ולהיות בטוחים שמזה יצא רק טוב.

נכון הרבה דברים עומדים באוויר בדרך החדשה, לפחות בהתחלה אין קרקע יציבה, ועניין הכספי רחוק מלהיות ברור.

אבל... ופה יש אבל גדול. התחלה חדשה רק עושה טוב, את כל החסרונות כבר כולם שיננו בזיכרון שלהם, ואת היתרונות יהיה ניתן לראות, רק ברגע שנהיה בטוחים במאה אחוז שעשינו את ההחלטה הנכונה, ולא נרצה לחזור לאחור. כי כל פעם שאנחנו חושבים על מה שפספסנו, כשסגרנו את דלת העבר, אנחנו סוגרים את העיניים מלראות את הטוב שבדרך החדשה.

נכון לפעמים חושבים שממש מהר ההתחלה החדשה תניף את מה שייחלנו לו, אבל זה לא עובד ככה. ותחשבו על זה כמו על מבדק, בודקים אותנו כמה אנחנו מאמינים בדרך החדשה וסומכים על עצמנו, וברגע שעברנו את המבדק הזה, שיכול לקחת זמן מסוים שאיננו ידוע לאף אחד, אז... "השמיים נפתחים" והכול, אבל הכול בדרך החדשה שבחרנו מתחיל לרוץ בקצב שלא הייתם מוכנים לו.

ונכון לזה צריך הרבה אמונה וסבלנות, ולדעת שמסתכלים רק קדימה, ואפילו לרגע אחד לא מסתכלים לאחור.

אז קדימה תבחרו בהתחלות החדשות ותצאו לדרך חדשה, לעולם קסום ומופלא...:)

נופר סיגטי XONS

No comments:

Post a Comment